Obsługa klienta
- Terminy realizacji badań
Standardowy termin realizacji dla badań fizykochemicznych i mikrobiologicznych – 5 dni roboczych.
Dla niektórych analiz istnieją wyjątki – skontaktuj się z obsługą klienta aby zapytać o interesujące Cię badania.
Terminy ekspresowe są dostępne za dodatkową opłatą po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem.
- Sprawozdania z badań
Sprawozdania z badań są generowane w formie elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Na życzenie Klienta wystawiane są również Sprawozdania w wersji papierowej.
- Godziny pracy laboratorium
Laboratorium pracuje 7 dni w tygodniu. Dział rejestracji próbek jest otwarty od 08:00 do 18:00 w dni robocze. Próbki mogą być przyjęte do badań w innym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem.
- Odbiór próbek
Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta aby zamówić pobranie lub odbiór próbek oraz ich transport do laboratorium:
POLSKA
Próbki żywności i pasz
Tel.: 58 766 99 34, mail: food@jsh.com.pl
Próbki kosmetyków i produktów chemii gospodarczej
Tel.: 58 766 99 35, mail: cosm@jsh.com.pl
Próbki opakowań i artykułów przemysłowych
Tel.: 58 766 99 37, mail: pack@jsh.com.pl
Próbki środowiskowe
Tel.: 58 766 99 39, mail: envibok@jsh.com.pl
CHORWACJA:
tel.: +385 23 34 11 22, mail: zadar@hamilton.com.pl
LITWA
tel.: +370 67581920, mail: vilnius@hamilton.com.pl
ŁOTWA
tel.: +371 66103389, mail: riga@hamilton.com.pl
RUMUNIA
tel.: + 40 21 634 10 81, mail: bucharest@hamilton.com.pl
SLOVENIA
tel.: +386 40 252 199, mail: ljubljana@hamilton.com.pl
WĘGRY
tel.: +36 304278087, mail: budapest@hamilton.com.pl