O nas

Obsługa klienta

  • Terminy realizacji badań

Standardowy termin realizacji dla badań fizykochemicznych i mikrobiologicznych – 5 dni roboczych.

Dla niektórych analiz istnieją wyjątki – skontaktuj się z obsługą klienta aby zapytać o interesujące Cię badania.

Terminy ekspresowe są dostępne za dodatkową opłatą po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem.

 

  • Sprawozdania z badań

Sprawozdania z badań są generowane w formie elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Na życzenie Klienta wystawiane są również Sprawozdania  w wersji papierowej.

 

  • Godziny pracy laboratorium

Laboratorium pracuje 7 dni w tygodniu. Dział rejestracji próbek jest otwarty od 08:00 do 20:00 w dni robocze. Próbki mogą być przyjęte do badań w innym terminie po wcześniejszym uzgodnieniu z Klientem.

 

  • Odbiór próbek

Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta aby zamówić pobranie lub odbiór próbek oraz ich transport do laboratorium:

 

POLSKA

Próbki żywności i pasz

Tel.: 58 766 99 34, mail: food@hamilton.com.pl

 

Próbki kosmetyków i produktów chemii gospodarczej

Tel.: 58 766 99 35, mail: cosm@hamilton.com.pl

 

Próbki opakowań i artykułów przemysłowych

Tel.: 58 766 99 37, mail: pack@hamilton.com.pl

 

Próbki środowiskowe

Tel.: 58 766 99 39, mail: envibok@hamilton.com.pl

 

CHORWACJA:

tel.: +385 23 34 11 22, mail: zadar@hamilton.com.pl

 

LITWA

tel.: +371 661 03389, mail: vilnius@hamilton.com.pl

 

ŁOTWA

tel.: +371 66103389, mail: riga@hamilton.com.pl

 

RUMUNIA

tel.: + 40 21 634 10 81, mail: bucharest@hamilton.com.pl

 

SLOVENIA

tel.: +386 40 252 199, mail: ljubljana@hamilton.com.pl

 

WĘGRY

tel.: +36 304278087, mail: budapest@hamilton.com.pl