Badania marketingowe, testy konsumenckie

Badania smakowitości karmy dla zwierząt

Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie badania produktów dla zwierząt domowych.

 

Badanie smakowitości karm („Palatability test”) to badanie skupiające się na reakcjach zwierząt na podawane karmy, uwzględniające zachowania zwierząt oraz opinię właściciela na temat produktu i zadowolenia zwierzęcia.

 

Ze względu na sposób podawania testowanych produktów wyróżniamy różne metodologie badania smakowitości karm, w tym:

  • Test dwóch misek („two-bowl test”),
  • Model sekwencyjno-monadyczny (test jednomiskowy).

 

Oferowane badania umożliwiają:

  • ocenę stopnia akceptowalności badanych karm,
  • określenie preferencji zakupowych konsumentów,
  • zdobycie kluczowych informacji na temat rynku karm dla zwierząt i jego potrzeb,
  • podjęcie skutecznych działań marketingowych mających na celu wzmocnienie pozycji marki na ryku oraz zwiększenie zysków finansowych firmy.

 

Gwarantujemy:

  • Badanie smakowitości karmy bazujące na opinii właściciela zwierzęcia, która jest kluczowa przy podejmowaniu decyzji zakupowej,
  • Kompleksowy schemat badania – pytania skierowane zarówno do właściciela (jego opinia na temat produktu, ocena reakcji zwierzęcia na produkt), jak i bazujące na zachowaniu zwierzęcia (chęć spożywania / odrzucania danej karmy),
  • Zastosowanie pytań na skalach numerycznych daje możliwość dołączenia do raportu wnioskowania statystycznego (analogicznie jak w badaniach konsumenckich żywności),
  • Dobór zwierząt w zależności od wytycznych badania (wiek, waga).

 

Profesjonalne doradztwo w zakresie zaprojektowania badania, jak i interpretacji jego wyników oraz rekomendacji pobadawczych.