businesswomen pointing business document

Badania konsumenckie i marketingowe

Badania smakowitości karmy

Badanie smakowitości karm („Palatability test”) to badanie skupiające się na reakcjach zwierząt na podawaną karmę/y, uwzględniające zachowania zwierząt oraz opinię właściciela na temat produktu i zadowolenia zwierzęcia.

  • Badanie smakowitości bazujące na opinii/obserwacjach właściciela zwierzęcia, która jest kluczowa przy podejmowaniu decyzji zakupowej.
  • Zastosowanie pytań na skalach numerycznych daje możliwość dołączenia do raportu wnioskowania statystycznego (analogicznie jak w badaniach konsumenckich żywności).
  • Kompleksowy schemat badania – w formularzu znajdują się zarówno pytania skierowane do właściciela (jego opinia na temat produktu), jak i bazujące na obserwacji zachowania zwierzęcia (chęć spożywania danej karmy).
  • Dobór zwierząt w zależności od wytycznych badania (wiek, waga).

 

MODEL BADANIA – DWU-MISKOWY

  • badanie w odniesieniu do dwóch produktów, podawanych jednocześnie w taki sam sposób (ilość karmy, miski), ale w różnych sekwencjach (AB; BA),
  • badanie porównawcze dwóch produktów, określa preferencje zwierząt w oparciu o ilość spożytej karmy.

 

MODEL BADANIA – JEDNO-MISKOWY

  • badanie w odniesieniu do jednego produktu.

Oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie zaprojektowania badania, jak i interpretacji jego wyników oraz rekomendacji po badawczych.

Chcesz się dowiedzieć więcej o metodologii @PetFood?

Formularz kontaktowy

* Pola wymagane