businesswomen pointing business document

Badania konsumenckie i marketingowe

Badania z udziałem dzieci

Głównymi obszarami naszej specjalizacji są badania z dziećmi  w różnym wieku.

 

PODCZAS BADAŃ Z DZIEĆMI:

  • mamy wypracowane narzędzia badawcze dostosowane do wieku dzieci, a także stosujemy specjalne podejście badawcze podczas testu,
  • metodologię badań z dziećmi opieramy na pogłębionej wiedzy na temat rozwoju emocjonalnego, poznawczego i społecznego dziecka,
  • uzupełniamy je o opinię rodziców z prośbą o akceptację naszych działań oraz prosimy o ich opinię dotyczącą badanych produktów; dziecko i rodzic(e) są traktowani jak zespół, z którym staramy się porozumieć i skutecznie współpracować,
  • badania z małymi dziećmi realizujemy w warunkach domowych w obecności jednego z rodziców, aby zapewnić dziecku jak największą swobodę wyrażania swoich opinii i emocji.

Chcesz się dowiedzieć więcej o metodologii @KidsTalk?

Formularz kontaktowy

* Pola wymagane