INFORMACJE DLA KLIENTA
Chętnie odpowiemy na Twoje wszelkie pytania i udzielimy niezbędnych odpowiedzi.
Zapraszamy do kontaktu.
KONTAKT:
Siedziba i adres Laboratorium Badawczego:
Laboratorium Badawcze
ul. Wyzwolenia 14, 41-103 Siemianowice Śląskie
Godziny pracy Jednostki Certyfikującej:
Poniedziałek – Piątek: 7:00 – 15:00
Sobota, Niedziela: nieczynne
Centrala telefoniczna:
Biuro obsługi klienta:
- Telefon: wew. 13
- FAX: wew. 24
- e-mail: siemianowice_marketing@jsh.com.pl
Siedziba i adres podmiotu zgodnie z KRS:
Siedziba firmy: kraj Polska, województwo Pomorskie, powiat/gmina/miejscowość Gdynia – ul. Chwaszczyńska 180,
81-571 Gdynia.
Numer KRS: 0000778120
Numer REGON: 002893048
Numer NIP: 5860006039
SKARGI
Opis procesu postępowania ze skargami jest dostępny na życzenie dla wszystkich stron zainteresowanych. Zasady dotyczących przeprowadzania procesu przyjmowania, ocenyi podejmowania decyzji w sprawie skarg określono
w procedurze ogólnej PLB-16 „Skargi”.
Skargi rozpatrywane są w ciągu 30 dni od dnia doręczenia. Składanie, rozpatrywani i podejmowanie decyzji w sprawie skarg nie skutkuje żadnymi działaniami dyskryminującymi przeciwko składającemu skargę.
Laboratorium Badawcze podejmuje wszelkie możliwe działania, aby wyjaśnić wpływające na jego działalność skargi. Ponadto zapewnia, że w procesie postępowania ze skargami udział biorą osoby, które poprzednio nie były zaangażowane w sprawę będącą przedmiotem skargi. Rezultaty, które będą przekazane składającemu skargę są opracowywane lub sprawdzane i zatwierdzane przez osoby niezaangażowane w działalność laboratoryjną której skarga dotyczy. W celu zapewnienia braku konfliktu interesów, do działań nie jest także wyznaczany personel który w okresie ostatnich dwóch lat świadczył konsultację lub był zatrudniany przez Klienta składającego skargę.
W przypadkach spornych, ostatecznie rozstrzyga Sąd Powszechny właściwy według siedziby
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.