Formularz zgłoszeniowy – Pakiet

AKADEMIA STANDARD BRC FOOD DLA PRODUCENTÓW ŻYWNOŚCI
Informacje o szkoleniach

125 DSZ - Wymagania systemu BRCGS Food v. 9.

126 DSZ - Audytor wewnętrzny BRCGS Food v.9.

163 DSZ - Food fraud - Autentyczność żywności i ocena podatności na zafałszowania w branży spożywczej w odniesieniu do wymagań BRCGS Food, IFS Food, FSSC 22000.

187 DSZ - Food defence, w tym cyberbezpieczeństwo, jako rosnące skomplikowane formy ataków w branży rolno-spożywczej.

131 DSZ - Kultura bezpieczeństwa żywności – warsztaty.

129 DSZ - Pełnomocnik ds. jakości w zakresie wymagań standardów BRCGS Food oraz IFS Food. Audyt wewnętrzny w zakresie bezpieczeństwa żywności.

4 354,20 PLN + VAT

Dalej
Dane kontaktowe

Dane firmy


Osoba zgłaszająca

Dalej
Podsumowanie

PLN + VAT

(10% rabatu w stosunku do szkoleń zamawianych osobno)

RAZEM:

*cena nie zawiera kosztów noclegu


  • Czas nadesłania zgłoszenia na szkolenie: najpóźniej na 7 dni przed terminem szkolenia.
  • Rezerwacja terminu szkolenia nie jest równoznaczna z przyjęciem uczestnika na szkolenie.
  • Po otrzymaniu zgłoszenia, na 7 dni przed terminem szkolenia przesyłamy Państwu potwierdzenie uczestnictwa.
  • Pakiety szkoleniowe objęte są rabatem 10% od podstawowej ceny szkolenia. Ważność pakietów dotyczy zadeklarowanych terminów szkoleń w roku 2024. W przypadku niewykorzystania jednego ze szkoleń należących do pakietu należność za szkolenia naliczana jest wg. ceny podstawowej, nie uwzględniającej rabatu.
  • Zamiast zgłoszonej osoby w szkoleniu może wziąć udział inny pracownik firmy lecz po uprzednim poinformowaniu organizatora szkolenia.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany trenera, planu, miejsca, terminu lub odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.
  • Rezygnacja z udziału w szkoleniu przyjmowana będzie tylko w formie pisemnej w terminie do 8 dni przed terminem szkolenia. Po upływie tego terminu obciążamy pełnymi kosztami uczestnictwa na podstawie wystawionej faktury VAT.
  • Na nagrywanie lub wykonywanie zdjęć podczas szkolenia wymagana jest zgoda organizatora szkolenia.
  • Faktura za udział w szkoleniu zostanie wysłana na adres mailowy podany w formularzu zgodnie z Porozumieniem w sprawie wystawiania i przesyłania faktur lub w formie papierowej na adres Zleceniodawcy. W przypadku braku zgody na wysyłkę faktur elektronicznych do faktury naliczona zostanie opłata administracyjna.
  • Nowi Klienci Hamiltona opłacają pierwsze 2 transakcje w oparciu o przedpłatę na podstawie Faktury Proforma przy czym dla Osób fizycznych ten sposób płatności dotyczy wszystkich zgłoszeń na szkolenia.
  • W przypadku odwołania szkolenia z winy organizatora, zgłaszający otrzyma zwrot pełnej kwoty wpłaty w przeciągu 7 dni od daty odwołania szkolenia.

Firma posiada porozumienie w sprawie wystawiania i przesyłania faktur elektronicznych (Porozumienie jest dostępne na życzenie klienta)

* pozycje wymagane