Naszą misja jest wspieranie firm w podejmowaniu decyzji biznesowych tak, aby mogły w pełni zrozumieć potrzeby swoich Klientów.
Dlaczego my?
Praktyka ➔ Wieloletnie doświadczenie w realizacji badań konsumenckich i marketingowych
Projekty ➔ Rocznie realizujemy 2 000 badań
Standardy ➔ Badania prowadzimy są zgodnie z normą ISO 11136:2014
Jak pracujemy?
Ścisła współpraca z naszymi klientami jest niezbędnym warunkiem sukcesu produktu. Przed przystąpieniem do badania wspólnie z klientem dokładnie rozpoznajemy sytuację rynkową badanego produktu czy marki.
Diagnoza ➔ Przedstawienie wyników badań w sposób jak najbardziej zrozumiały dla wszystkich odbiorców w firmie.
Rekomendacje ➔ Ścisła współpraca z klientem w celu wypracowania optymalnych rekomendacji.
Po co badania konsumenckie?
Marketing to biznesowy proces tworzenia relacji i satysfakcji klientów. Marketing to ciągła nauka zarządzania relacjami z Twoimi klientami.
Produkt ➔ Koncentracja jedynie na produkcie może wpłynąć na to, że nie dostrzeżesz perspektywy konsumenta i jego relacji z produktem.
Konsument ➔ To właśnie konsument jest kluczowym aspektem wpływającym na to, jaką perspektywę rozwoju obierze Twoja firma lub marka.
Twój klient decyduje o sukcesie Twojej marki poprzez codzienne wybory zakupowe.
Co dostarczamy?
Badanie konsumenckie pozwalają poznać Twojego klienta i spojrzeć jego oczami na markę. Dlatego jak najlepsze poznanie Twojego klienta jest szansą na zwiększenie potencjału Twojej marki.
Rozwój produktu ➔ Badania konsumenckie dostarczają wielu cennych informacji, niemożliwych do uzyskania z innych źródeł. Poprzez ocenę produktu i jego właściwości sensorycznych lub użytkowych przez dane służące lepszemu poznaniu świata konsumenta.
Rozwój marki ➔ Badania marki pozwalają poznać hedoniczny stosunek konsumenta do produktu. Z doświadczenia wiemy, że większość marek które odniosły sukces rynkowy tworzono z udziałem konsumentów.