Poznaj badania konsumenckie i marketingowe

Naszą misja jest wspieranie firm w podejmowaniu decyzji biznesowych tak, aby mogły w pełni zrozumieć potrzeby swoich Klientów.

 

Dlaczego my?

Praktyka Wieloletnie doświadczenie w realizacji badań konsumenckich i marketingowych

Projekty Rocznie realizujemy 2 000 badań

Standardy Badania prowadzimy są zgodnie z normą ISO 11136:2014

 

Jak pracujemy?

Ścisła współpraca z naszymi klientami jest niezbędnym warunkiem sukcesu produktu. Przed przystąpieniem do badania wspólnie z klientem dokładnie rozpoznajemy sytuację rynkową badanego produktu czy marki.

Diagnoza Przedstawienie wyników badań w sposób jak najbardziej zrozumiały dla wszystkich odbiorców w firmie.

Rekomendacje Ścisła współpraca z klientem w celu wypracowania optymalnych rekomendacji.

 

Po co badania konsumenckie?

Marketing to biznesowy proces tworzenia relacji i satysfakcji klientów. Marketing to ciągła nauka zarządzania relacjami z Twoimi klientami.

Produkt Koncentracja jedynie na produkcie może wpłynąć na to, że nie dostrzeżesz perspektywy konsumenta i jego relacji z produktem.

Konsument To właśnie konsument jest kluczowym aspektem wpływającym na to, jaką perspektywę rozwoju obierze Twoja firma lub marka.

Twój klient decyduje o sukcesie Twojej marki poprzez codzienne wybory zakupowe.

 

Co dostarczamy?

Badanie konsumenckie pozwalają poznać Twojego klienta i spojrzeć jego oczami na markę. Dlatego jak najlepsze poznanie Twojego klienta jest szansą na zwiększenie potencjału Twojej marki.

 

Rozwój produktu Badania konsumenckie dostarczają wielu cennych informacji, niemożliwych do uzyskania z innych źródeł. Poprzez ocenę produktu i jego właściwości sensorycznych lub użytkowych przez dane służące lepszemu poznaniu świata konsumenta.

Rozwój marki Badania marki pozwalają poznać hedoniczny stosunek konsumenta do produktu. Z doświadczenia wiemy, że większość marek które odniosły sukces rynkowy tworzono z udziałem konsumentów.