Komunikat J.S. Hamilton dot. funkcjonowania w trakcie 3 fali pandemii

Już kolejny rok wszyscy zmagamy się z pandemią COVID-19, próbując się dostosować do ograniczeń, jakie nakłada na nas obecna sytuacja. Firma J.S. Hamilton podjęła szereg działań zapobiegawczych w związku z kolejną falą pandemii COVID-19. Podjęte środki mają na celu ochronę wszystkich pracowników poprzez ograniczenie rozprzestrzeniania się SARS-CoV-2 w organizacji, aby zapewnić klientom obsługę najwyższej jakości.

 

Z racji specyfiki pracy laboratoriów wymagania sanitarne, bez względu na sytuację pandemiczną, są na wysokim poziomie. Zwykle zużywamy prawie 20 tys. par rękawiczek nitrylowych miesięcznie, jednak dbając o bezpieczeństwo pracowników znacząco zwiększyliśmy zakupy środków higieny osobistej do użytku pracowników firmy. Zakupione zostało ponad 49 tys. maseczek oraz 4,5 tys. litrów płynu dezynfekującego, a zużycie rękawiczek wzrosło dwukrotnie.

 

„Już na początku pandemii wprowadziliśmy pracę na 2 zmiany, tak by ograniczyć możliwość kontaktu, a tym samym rozprzestrzeniania się zakażenia w laboratoriach. Dodatkowo pracownikom drugiej zmiany zapewniamy posiłek. 30 minutowa przerwa między zmianami to czas na dezynfekcję oraz ozonowanie wspólnych przestrzeni. Ograniczyliśmy również do minimum kontakty z osobami spoza organizacji. Podpisaliśmy umowę z firmą Diagnostyka Sp. z o.o., by szybko wykrywać ogniska wirusa. Przy podejrzeniu zakażenia na bieżąco zapewniamy pracownikom darmowe testy w kierunku SARS-CoV-2.” – mówi Jacek Rusek, Dyrektor Operacyjny J.S. Hamilton.

 

Od początku pandemii pracownicy biurowi wykonują swoje obowiązki głównie w trybie zdalnym. W celu ułatwienia komunikacji i współpracy między pracownikami zainwestowaliśmy
w udogodnienia technologiczne. Zmiany te dotyczą m.in.: działania całej organizacji w systemie Office 365, optymalizacji sieci VPN, czy wprowadzenia nowych komunikatorów.

 

Pragniemy Państwa zapewnić również, że podczas akredytowanego poboru próbek w terenie, pracownicy J.S. Hamilton przestrzegają wszelkich wymogów sanitarnych, stosując się również do zaleceń i wewnętrznych regulaminów firm zlecających pobór i badania.

 

„Wszystkie pracownie nieprzerwanie wykonują badania zlecone przez naszych klientów. Monitorujemy na bieżąco sytuację i rozporządzenia Ministerstwa Zdrowia. Laboratoria J.S. Hamilton, jako ważne ogniwo w łańcuchu dostaw żywności, pracowały i pracują bez zakłóceń, choć zakażenia nie omijają też naszych pracowników, co może powodować czasowo opóźnienia w wydawaniu wyników. Zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich jest teraz najwyższym priorytetem, więc nie przestajemy podejmować dodatkowych działań zaradczych, by świadczyć usługi na najwyższym poziomie, także w tak nieprzewidywalnym czasie jak teraz.” – dodaje Dawid Dolata, Prezes Zarządu J.S. Hamilton.