Od 6 do 10 listopada mieliśmy przyjemność obchodzić World Quality Week, który jest corocznym świętem jakości!
Światowy Dzień Jakości to wydarzenie, które zostało zainicjonowane w 1989 roku przez trzy główne międzynarodowe organizacje do spraw jakości: American Society for Quality Control, European Organization for Quality oraz Union of Japanese Scientists and Engineers. Celem, który przyświecał powstaniu i do dzisiaj jest głównym motywem przewodnim, to znaczenie jakości i podkreślenie jej nieustającej kontroli.
Tegoroczny World Quality Week w J.S. Hamilton był czasem pełnym inspiracji, nauki oraz okazją do wspólnego działania i świętowania! Wszystkim zabiegom przyświecało hasło: „Klient w Centrum – Jakość w Terminie”. Skupiliśmy się przede wszystkim na efektywności w naszych projektach oraz tym, co tak naprawdę oznacza jakość dla JSH – to dostarczenie rzetelnego wyniku klientowi w określonym terminie.
Podczas tygodnia jakości na pracowników czekała masa różnorodnych atrakcji, od loterii fantowej, po serię edukujących ciekawostek i konkurs z fantastycznymi nagrodami, w którym do wygrania był między innymi dodatkowy dzień urlopu, czy auto służbowe z bakiem paliwa na wybrany weekend!
Mamy nadzieję, że World Quality Week jeszcze bardziej umocnił przekonanie, że każdy z nas ma wpływ na jakość świadczonych usług, które dla klienta mają istotne znaczenie!