Badania rynku i opinii
Badania marketingowe są nieocenionym źródłem informacji niezbędnych do podjęcia trafnych decyzji biznesowych. Profesjonalnie wykonane analizy rynkowe pozwalają być zawsze o krok przed konkurencją, co w dzisiejszej sytuacji rynkowej jest kluczem do sukcesu.
Dzięki badaniom marketingowym pomagamy naszym Klientom zdobyć i prawidłowo wykorzystać informacje na temat m.in.:
- rynku i otoczenia rynkowego produktu, w tym bezpośredniej konkurencji
- bieżących potrzeb i preferencji konsumentów odnośnie produktów lub usług
- motywacji zakupowych konsumentów
- zwyczajów i zachowań dotyczących sposobów korzystania z produktu, np. zwyczajów żywieniowych, sposobów używania danego produktu
- mocnych i słabych stron produktu, proponowanych kierunków zmian i rozwoju produktu
- grupy docelowej produktu lub produktów konkurencyjnych (segmentacja)
- profilu klientów konkurencji, np. motywy wyboru produktów konkurencyjnych, kanałów komunikacji marketingowej
- znajomości i wizerunku marki
- identyfikacji nisz rynkowych
- atrakcyjności nowych rynków
- czynników zwiększających sprzedaż
- skuteczności kampanii reklamowej
- i innych.