Badania marketingowe, testy konsumenckie

Badania rynku i opinii

Badania marketingowe są nieocenionym źródłem informacji niezbędnych do podjęcia trafnych decyzji biznesowych. Profesjonalnie wykonane analizy rynkowe pozwalają być zawsze o krok przed konkurencją, co w dzisiejszej sytuacji rynkowej jest kluczem do sukcesu.

 

Dzięki badaniom marketingowym pomagamy naszym Klientom zdobyć i prawidłowo wykorzystać informacje na temat m.in.:

 

  • rynku i otoczenia rynkowego produktu, w tym bezpośredniej konkurencji
  • bieżących potrzeb i preferencji konsumentów odnośnie produktów lub usług
  • motywacji zakupowych konsumentów
  • zwyczajów i zachowań dotyczących sposobów korzystania z produktu, np. zwyczajów żywieniowych, sposobów używania danego produktu
  • mocnych i słabych stron produktu, proponowanych kierunków zmian i rozwoju produktu
  • grupy docelowej produktu lub produktów konkurencyjnych (segmentacja)
  • profilu klientów konkurencji, np. motywy wyboru produktów konkurencyjnych, kanałów komunikacji marketingowej
  • znajomości i wizerunku marki
  • identyfikacji nisz rynkowych
  • atrakcyjności nowych rynków
  • czynników zwiększających sprzedaż
  • skuteczności kampanii reklamowej
  • i innych.