Metody badawcze
W zależności od potrzeb badawczych oraz celów projektu badania rynku realizujemy z wykorzystaniem metod ilościowych lub jakościowych.
METODY ILOŚCIOWE
Badania ilościowe realizujemy głównie z wykorzystaniem następujących technik badawczych:
- testy konsumenckie CLT ( Central Location Test)
- testy użytkowe HUT ( Home Use Test)
- wywiady ankieterskie w domach respondentów lub w miejscach publicznych (na ulicy, w sklepie itp.) techniką:
- PAPI (przy użyciu ankiet papierowych)
- CAPI (z wykorzystaniem laptopów/ tabletów)
- wywiady realizowane przez telefon – CATI
- wywiady realizowane przez internet – CAWI
METODY JAKOŚCIOWE
Główne techniki, jakie stosujemy w badaniach jakościowych, to:
- FGI ( Focused Group Interview) – zogniskowane wywiady grupowe
- IDI ( Individual In-Depth Interview) – indywidualne wywiady pogłębione.
Badania wykonywane w formule CLT realizujemy we własnym studiu badawczym w Gdyni, gdzie dysponujemy również fokusownią z lustrem weneckim, zaś na terenie całej Polski współpracujemy z naszymi doświadczonymi, regionalnymi Partnerami, dzięki czemu, niemal od ręki, możemy przeprowadzić badanie w każdym miejscu w Polsce i w Europie.